Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development by VIG
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000266" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000266 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development by VIG
Original language description
The present study was focussed on the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to the development of social skills of teachers and at length qualitatively describe following interactions and the way of intervention to teachers' work.
Czech name
Sociální dovendosti učitelů a možnosti jejich rozvíjení pomocí VTI
Czech description
Článek shrnuje výsledky zaměřující se na možnosti využití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitelů.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—