Teachers Social Competences and the Social Dimension Curriculum
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00103305" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00103305 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Teachers Social Competences and the Social Dimension Curriculum
Original language description
The article deals with the topic of teachers social competences in relationship with the curriculum social dimension. There are research result focused on teacher competences for coopeartion.
Czech name
Sociální kompetence učitelů a kurikulum se sociální dimenzí
Czech description
Článek se zabývá učiteslkým sociálními kompetencemi ve vztahu k sociální dimenzi kurikula. Uvádí výsledky výzkumu týkajícího se učitelské kompetence pro spolupráci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
The role of theory and research in educational practice
ISBN
978-1-4276-3769-7
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
167
Publisher name
University of North Dacota
Place of publication
Grand Forks
UT code for WoS chapter
—