The learning competency and psychology school learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00201510" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00201510 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učení
Original language description
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učeníPublikace se zabývá novým konceptem edukačního paradigmatu založeného na osvojování a rozvoji kompetencí. Cílem publikace je představit možnosti aplikace uvedeného konceptu ve vzdělávání dospělých, rozvoji a řízení lidských zdrojů v kontextu psychologickém a sociálně-ekonomickém.
Czech name
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učení
Czech description
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učeníPublikace se zabývá novým konceptem edukačního paradigmatu založeného na osvojování a rozvoji kompetencí. Cílem publikace je představit možnosti aplikace uvedeného konceptu ve vzdělávání dospělých, rozvoji a řízení lidských zdrojů v kontextu psychologickém a sociálně-ekonomickém.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Jaroslav Veteška a kol. Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Number of pages of the result
15
Pages from-to
—
Number of pages of the book
340
Publisher name
Educa Service ve spolupráci s Univerzitou J.A.Komenského Praha
Place of publication
Praha 2009
UT code for WoS chapter
—