All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Drawbacks and opportunities of inclusive education: study of current situation at schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110435" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110435 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu orientovaného na současný stav inkluzivního vzdělávání na primárním stupni. Výzkum byl realizován díky projektu "Škola pro každého, škola pro všechny" v letech 2008-2010 a zahrnoval 15 pedagogů, psychologů a dalších oslovených expertů, kteří se vyjadřovali k výchozí otázce: možnostem a úskalím inkluze v českých školách. Zjištění, získaná na základě polostrukturovaných rozhovorů pomocí otevřeného kódování, rozebírají autoři příspěvku v osmi tématickýchoblastech (výukové strategie, školní klima a prožitek úspěchu, spolupráce s rodinou, legislativní rámec, finance, diagnostika aj.). Nadto autoři na základě zjištěných potřeb pedagogů v závěrečné diskuzi nabízejí doporučení pro vzdělávání (budoucích) pedagogů v tomto směru.

  • Czech name

    Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu orientovaného na současný stav inkluzivního vzdělávání na primárním stupni. Výzkum byl realizován díky projektu "Škola pro každého, škola pro všechny" v letech 2008-2010 a zahrnoval 15 pedagogů, psychologů a dalších oslovených expertů, kteří se vyjadřovali k výchozí otázce: možnostem a úskalím inkluze v českých školách. Zjištění, získaná na základě polostrukturovaných rozhovorů pomocí otevřeného kódování, rozebírají autoři příspěvku v osmi tématickýchoblastech (výukové strategie, školní klima a prožitek úspěchu, spolupráce s rodinou, legislativní rámec, finance, diagnostika aj.). Nadto autoři na základě zjištěných potřeb pedagogů v závěrečné diskuzi nabízejí doporučení pro vzdělávání (budoucích) pedagogů v tomto směru.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F08%2F0258" target="_blank" >GA406/08/0258: The Concept of Equal Chances and Quality of Education in the Czech and International Context</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-246-1911-8

  • Number of pages of the result

    23

  • Pages from-to

    9-327

  • Number of pages of the book

    348

  • Publisher name

    Karolinum

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter