All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of coach's social skills using VIG method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10132299" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10132299 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj sociálních dovedností sportovního trenéra pomocí VTI

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá důležitostí sociálních dovedností trenérů mládežnického volejbalu a možností jejich rozvíjení pomocí metody Videotrénink interakcí (VTI). S vybranými trenéry bylo soustavně pracováno pomocí VTI za účelem rozvíjení jejich klíčových sociálních dovedností a v mnoha případech také rozvíjení organizačních a metodických dovedností, které k jejich profesním dovednostem neodmyslitelně patří. Studie se nejvíce opírá o systém CBAS (Coaching Behavior Assessment System), který umožňuje přímé pozorování a kódování trenérova chování během tréninku i utkání (soutěže) a metodu VTI jako intervenční metodu pomoci při poruchách interakce mezi aktéry komunikace či při rozvoji sociálních dovedností (zejména v kontaktu rodič-dítě, učitel-žák, pomáhajícípracovník-klient). Metoda VTI v oblasti sportu zatím použita nebyla. Navíc ve spojitosti se systémem CBAS se tato studie stává ojedinělou nejen v ČR ale i v Evropě. Podrobněji prezentovány budou metody a kazuistika vybraného trenéra. Tato

  • Czech name

    Rozvoj sociálních dovedností sportovního trenéra pomocí VTI

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá důležitostí sociálních dovedností trenérů mládežnického volejbalu a možností jejich rozvíjení pomocí metody Videotrénink interakcí (VTI). S vybranými trenéry bylo soustavně pracováno pomocí VTI za účelem rozvíjení jejich klíčových sociálních dovedností a v mnoha případech také rozvíjení organizačních a metodických dovedností, které k jejich profesním dovednostem neodmyslitelně patří. Studie se nejvíce opírá o systém CBAS (Coaching Behavior Assessment System), který umožňuje přímé pozorování a kódování trenérova chování během tréninku i utkání (soutěže) a metodu VTI jako intervenční metodu pomoci při poruchách interakce mezi aktéry komunikace či při rozvoji sociálních dovedností (zejména v kontaktu rodič-dítě, učitel-žák, pomáhajícípracovník-klient). Metoda VTI v oblasti sportu zatím použita nebyla. Navíc ve spojitosti se systémem CBAS se tato studie stává ojedinělou nejen v ČR ale i v Evropě. Podrobněji prezentovány budou metody a kazuistika vybraného trenéra. Tato

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Psychologické dny 2010: Cesty psychologie a psychologie cest

  • ISBN

    978-80-213-2193-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    475-487

  • Publisher name

    Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 8, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article