All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Case study - work with volleyball coach using VTI method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10173435" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10173435 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI

  • Original language description

    Studie se týká oblasti zabývající se vlivem sociálního kontaktu a sociálních dovedností trenéra volejbalu na efektivitu trénování a vytváření příznivého tréninkového (motivačního) klimatu. Účastníkem této studie byl trenér (muž, 44 let) mládežnického chlapeckého družstva volejbalu z Plzně. Práce s ním probíhala přibližně dva měsíce v rozmezí duben - květen 2011. Účelem této případové studie bylo využití intervenční metody Videotrénink interakcí (VTI) za účelem rozvoje jeho sociálních dovedností a následné ohodnocení této intervence na základě změn v jeho chování. Základem metody VTI je proces tří kroků: pořízení videonahrávek běžné tréninkové jednotky - analýza a editace nahrávek - zpětná vazba a vytvoření pracovních bodů. Tento cyklus se během spolupráce opakoval čtyřikrát. Za účelem ohodnocení této intervenční metody bylo použito zúčastněné pozorování, video analýza a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky ukazují rozvoj vybraných dovedností trenéra a naznačují užitečnost a přijatelnos

  • Czech name

    Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI

  • Czech description

    Studie se týká oblasti zabývající se vlivem sociálního kontaktu a sociálních dovedností trenéra volejbalu na efektivitu trénování a vytváření příznivého tréninkového (motivačního) klimatu. Účastníkem této studie byl trenér (muž, 44 let) mládežnického chlapeckého družstva volejbalu z Plzně. Práce s ním probíhala přibližně dva měsíce v rozmezí duben - květen 2011. Účelem této případové studie bylo využití intervenční metody Videotrénink interakcí (VTI) za účelem rozvoje jeho sociálních dovedností a následné ohodnocení této intervence na základě změn v jeho chování. Základem metody VTI je proces tří kroků: pořízení videonahrávek běžné tréninkové jednotky - analýza a editace nahrávek - zpětná vazba a vytvoření pracovních bodů. Tento cyklus se během spolupráce opakoval čtyřikrát. Za účelem ohodnocení této intervenční metody bylo použito zúčastněné pozorování, video analýza a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky ukazují rozvoj vybraných dovedností trenéra a naznačují užitečnost a přijatelnos

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Psychologické dny 2012

  • ISBN

    978-80-244-3492-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    377-383

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 12, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article