Case study - work with volleyball coach using VTI method
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10173435" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10173435 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI
Original language description
Studie se týká oblasti zabývající se vlivem sociálního kontaktu a sociálních dovedností trenéra volejbalu na efektivitu trénování a vytváření příznivého tréninkového (motivačního) klimatu. Účastníkem této studie byl trenér (muž, 44 let) mládežnického chlapeckého družstva volejbalu z Plzně. Práce s ním probíhala přibližně dva měsíce v rozmezí duben - květen 2011. Účelem této případové studie bylo využití intervenční metody Videotrénink interakcí (VTI) za účelem rozvoje jeho sociálních dovedností a následné ohodnocení této intervence na základě změn v jeho chování. Základem metody VTI je proces tří kroků: pořízení videonahrávek běžné tréninkové jednotky - analýza a editace nahrávek - zpětná vazba a vytvoření pracovních bodů. Tento cyklus se během spolupráce opakoval čtyřikrát. Za účelem ohodnocení této intervenční metody bylo použito zúčastněné pozorování, video analýza a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky ukazují rozvoj vybraných dovedností trenéra a naznačují užitečnost a přijatelnos
Czech name
Případová studie - práce s trenérem volejbalu pomocí metody VTI
Czech description
Studie se týká oblasti zabývající se vlivem sociálního kontaktu a sociálních dovedností trenéra volejbalu na efektivitu trénování a vytváření příznivého tréninkového (motivačního) klimatu. Účastníkem této studie byl trenér (muž, 44 let) mládežnického chlapeckého družstva volejbalu z Plzně. Práce s ním probíhala přibližně dva měsíce v rozmezí duben - květen 2011. Účelem této případové studie bylo využití intervenční metody Videotrénink interakcí (VTI) za účelem rozvoje jeho sociálních dovedností a následné ohodnocení této intervence na základě změn v jeho chování. Základem metody VTI je proces tří kroků: pořízení videonahrávek běžné tréninkové jednotky - analýza a editace nahrávek - zpětná vazba a vytvoření pracovních bodů. Tento cyklus se během spolupráce opakoval čtyřikrát. Za účelem ohodnocení této intervenční metody bylo použito zúčastněné pozorování, video analýza a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky ukazují rozvoj vybraných dovedností trenéra a naznačují užitečnost a přijatelnos
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychologické dny 2012
ISBN
978-80-244-3492-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
377-383
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 12, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—