All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Competence of the Social Pedagogue in the Contemporary Context of the Changing Epistemic Paradigm, Educational Assistance and Authority

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10125412" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10125412 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence sociálního pedagoga v aktuálním kontextu proměn paradigmatu poznání, výchovné pomoci a autority

  • Original language description

    Příspěvek si klade za cíl vyjasnit koncept kompetencí sociálního pedagoga, pojetí sociální pedagogiky a sociálně pedagogického dění v souvislosti s procesy globalizace a proměn autority. Charakterizuje povahu sociálně pedagogického poznání ve vztahu k proměně vědních paradigmat, klade si otázku obecnějšího vztahu autority a kompetence, ukazuje proměny sociální reality v kontextu globalizace nejen jako rizika, ale především jako výzvy pro výchovnou pomoc životu. Výstupem je zpracování otevřeného konceptukompetencí sociálního pedagoga. Metodologicky je text zpracován hermeneuticko-interpretativními a komparativními metodami.

  • Czech name

    Kompetence sociálního pedagoga v aktuálním kontextu proměn paradigmatu poznání, výchovné pomoci a autority

  • Czech description

    Příspěvek si klade za cíl vyjasnit koncept kompetencí sociálního pedagoga, pojetí sociální pedagogiky a sociálně pedagogického dění v souvislosti s procesy globalizace a proměn autority. Charakterizuje povahu sociálně pedagogického poznání ve vztahu k proměně vědních paradigmat, klade si otázku obecnějšího vztahu autority a kompetence, ukazuje proměny sociální reality v kontextu globalizace nejen jako rizika, ale především jako výzvy pro výchovnou pomoc životu. Výstupem je zpracování otevřeného konceptukompetencí sociálního pedagoga. Metodologicky je text zpracován hermeneuticko-interpretativními a komparativními metodami.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: NEW: Authority and Alternation of its Concept in Educational Enviroment</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Autorita v edukační a sociální práci

  • ISBN

    978-80-7395-507-6

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    215-222

  • Number of pages of the book

    411

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • UT code for WoS chapter