Didactics from the perspective of a healthcare professional
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10127403" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10127403 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktika z pohledu zdravotnického pracovníka.
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických zásad z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, se kterými se blíže seznamují účastníci v certifikovaném kurzu "Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence" v Ústeckém kraji. Jdeo didaktické metody a zásady, které lze uplatnit při vedení klinické ošetřovatelské praxe. V průzkumném dotazníkovém šetření bylo zjištěno, že více než polovina účastníků kurzu (51,32%) považuje výběr didaktické metody adekvátní věku studenta za nejvýznamnější faktor. Dalším z faktorů, který je podle respondentů významný je využívání takové didaktické metody při výuce, která je informačně nosná (26,32%). V neposlední řadě považují účastníci kurzu za významný vliv zvolené didaktické metody na formovánístudenta (19,74%). Mezi nejčastěji uváděné zásady efektivního naslouchání uvádí respondenti nejčastěji ochotu naslouchat a porozumět (46,05%), udržení očního kontaktu mezi hovořícím a naslouchajícím (34,21%) a vhodné prostředí, ve kterém
Czech name
Didaktika z pohledu zdravotnického pracovníka.
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických zásad z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, se kterými se blíže seznamují účastníci v certifikovaném kurzu "Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence" v Ústeckém kraji. Jdeo didaktické metody a zásady, které lze uplatnit při vedení klinické ošetřovatelské praxe. V průzkumném dotazníkovém šetření bylo zjištěno, že více než polovina účastníků kurzu (51,32%) považuje výběr didaktické metody adekvátní věku studenta za nejvýznamnější faktor. Dalším z faktorů, který je podle respondentů významný je využívání takové didaktické metody při výuce, která je informačně nosná (26,32%). V neposlední řadě považují účastníci kurzu za významný vliv zvolené didaktické metody na formovánístudenta (19,74%). Mezi nejčastěji uváděné zásady efektivního naslouchání uvádí respondenti nejčastěji ochotu naslouchat a porozumět (46,05%), udržení očního kontaktu mezi hovořícím a naslouchajícím (34,21%) a vhodné prostředí, ve kterém
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference Jihlavské zdravotnické dny 2012
ISBN
978-80-87035-52-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
942-948
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava,
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Apr 19, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—