All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Importance didactics from perspective medical worker

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10285838" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10285838 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických metod z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, které může uplatňovat po studiu certifikovaného mentorského kurzu při svém pedagogickém působení. Didaktické metody výuky, které jsou po teoretické části procvičovány, odkrývají možnosti každého zdravotnického pracovníka v oblasti vyučování, velmi často vedou k sebepoznání slabých a silných stránek osobnosti jednotlivce a ukazují na náročnost profesionálního pedagogického vedení studentů nebo absolventů zdravotnických oborů, kteří nastupují do praxe. Zvládnutí jednotlivých didaktických pojmů, výukových forem a metod výuky jsou pro prakticky založeného odborníka často výraznou překážkou. Hodnocení nejen celého obsahového pojetí kurzu, ale především jeho praktického didaktického nácviku je výchozí pro další zdokonalování efektivity a zaměření následných etap realizace kurzu.

  • Czech name

    Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických metod z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, které může uplatňovat po studiu certifikovaného mentorského kurzu při svém pedagogickém působení. Didaktické metody výuky, které jsou po teoretické části procvičovány, odkrývají možnosti každého zdravotnického pracovníka v oblasti vyučování, velmi často vedou k sebepoznání slabých a silných stránek osobnosti jednotlivce a ukazují na náročnost profesionálního pedagogického vedení studentů nebo absolventů zdravotnických oborů, kteří nastupují do praxe. Zvládnutí jednotlivých didaktických pojmů, výukových forem a metod výuky jsou pro prakticky založeného odborníka často výraznou překážkou. Hodnocení nejen celého obsahového pojetí kurzu, ale především jeho praktického didaktického nácviku je výchozí pro další zdokonalování efektivity a zaměření následných etap realizace kurzu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní konference Jihlavské zdravotnické dny 2014

  • ISBN

    978-80-87035-85-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    452-457

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Apr 24, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article