Importance didactics from perspective medical worker
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10285838" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10285838 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických metod z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, které může uplatňovat po studiu certifikovaného mentorského kurzu při svém pedagogickém působení. Didaktické metody výuky, které jsou po teoretické části procvičovány, odkrývají možnosti každého zdravotnického pracovníka v oblasti vyučování, velmi často vedou k sebepoznání slabých a silných stránek osobnosti jednotlivce a ukazují na náročnost profesionálního pedagogického vedení studentů nebo absolventů zdravotnických oborů, kteří nastupují do praxe. Zvládnutí jednotlivých didaktických pojmů, výukových forem a metod výuky jsou pro prakticky založeného odborníka často výraznou překážkou. Hodnocení nejen celého obsahového pojetí kurzu, ale především jeho praktického didaktického nácviku je výchozí pro další zdokonalování efektivity a zaměření následných etap realizace kurzu.
Czech name
Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických metod z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, které může uplatňovat po studiu certifikovaného mentorského kurzu při svém pedagogickém působení. Didaktické metody výuky, které jsou po teoretické části procvičovány, odkrývají možnosti každého zdravotnického pracovníka v oblasti vyučování, velmi často vedou k sebepoznání slabých a silných stránek osobnosti jednotlivce a ukazují na náročnost profesionálního pedagogického vedení studentů nebo absolventů zdravotnických oborů, kteří nastupují do praxe. Zvládnutí jednotlivých didaktických pojmů, výukových forem a metod výuky jsou pro prakticky založeného odborníka často výraznou překážkou. Hodnocení nejen celého obsahového pojetí kurzu, ale především jeho praktického didaktického nácviku je výchozí pro další zdokonalování efektivity a zaměření následných etap realizace kurzu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference Jihlavské zdravotnické dny 2014
ISBN
978-80-87035-85-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
452-457
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Apr 24, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—