All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE CONCEPT OF COMMUNITY SCHOOL IN THE CONTEMPORARY PEDAGOGICAL DISCOURSE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10283116" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10283116 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncept komunitní školy v soudobém pedagogické diskursu

  • Original language description

    Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologickýi terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy.

  • Czech name

    Koncept komunitní školy v soudobém pedagogické diskursu

  • Czech description

    Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologickýi terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století

  • ISBN

    978-80-7435-407-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    179-199

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Oct 4, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article