THE CONCEPT OF COMMUNITY SCHOOL IN THE CONTEMPORARY PEDAGOGICAL DISCOURSE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10283116" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10283116 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncept komunitní školy v soudobém pedagogické diskursu
Original language description
Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologickýi terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy.
Czech name
Koncept komunitní školy v soudobém pedagogické diskursu
Czech description
Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologickýi terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století
ISBN
978-80-7435-407-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
20
Pages from-to
179-199
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Oct 4, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—