Dyslexia and specific system of information processing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10288562" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10288562 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dyslexie a specifický způsob zpracování informací
Original language description
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumné studie prověřující hypotézu specifických procedurálních výukových obtíží. Autoři realizovali kvaziexperimentální studii, kterou se snažili sledovat případné deficity v procedurálním systému učení u jedinců s dyslexií. Výsledky ukázaly statisticky významné rozdíly mezi jedinci s dyslexií a intaktní populací.
Czech name
Dyslexie a specifický způsob zpracování informací
Czech description
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumné studie prověřující hypotézu specifických procedurálních výukových obtíží. Autoři realizovali kvaziexperimentální studii, kterou se snažili sledovat případné deficity v procedurálním systému učení u jedinců s dyslexií. Výsledky ukázaly statisticky významné rozdíly mezi jedinci s dyslexií a intaktní populací.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexia - verification of specific procedural learning difficulties hypothesis (SPLD hypothesis)</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Školní poradenství v praxi
ISSN
2336-3436
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
8-11
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—