All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The usage of social networks for monitoring activities of nonprofit organizations - data visualization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10330272" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10330272 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využívání sociálních sítí pro monitoring aktivit neziskových organizací - vizualizace dat

  • Original language description

    Neziskovým organizacím se díky online sociálním sítím otevřel prostor nejen pro marketing a komunikaci se svými uživateli, ale i pro upevňování jejich postavení a role ve společnosti, která se vyvíjí a mění. Neziskové organizace opakovaně čelí novým výzvám. Účinné využití nových médií, technologií a sociálních sítí nabízí nové příležitosti pro sdílení informací díky stále dostupnějším nástrojům a komunikačním kanálům. Pro efektivnější využití nových médií je třeba mít připravenu strategii komunikace, monitorovat situaci, a také výstupy ze sociálních sítí měřit a analyzovat. V článku analyzuji aktivity tří vybraných českých neziskových organizací na sociální síti Facebook pomocí vizualizace dat a pokusila jsem se o její interpretaci.

  • Czech name

    Využívání sociálních sítí pro monitoring aktivit neziskových organizací - vizualizace dat

  • Czech description

    Neziskovým organizacím se díky online sociálním sítím otevřel prostor nejen pro marketing a komunikaci se svými uživateli, ale i pro upevňování jejich postavení a role ve společnosti, která se vyvíjí a mění. Neziskové organizace opakovaně čelí novým výzvám. Účinné využití nových médií, technologií a sociálních sítí nabízí nové příležitosti pro sdílení informací díky stále dostupnějším nástrojům a komunikačním kanálům. Pro efektivnější využití nových médií je třeba mít připravenu strategii komunikace, monitorovat situaci, a také výstupy ze sociálních sítí měřit a analyzovat. V článku analyzuji aktivity tří vybraných českých neziskových organizací na sociální síti Facebook pomocí vizualizace dat a pokusila jsem se o její interpretaci.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AF - Documentation, librarianship, work with information

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MMK 2016 - recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-17-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1514-1519

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 12, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article