The semiotics of visual outdoor advertisements in the context of bilingualism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10331619" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10331619 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://imef.basnet.by/Sborniki/Sbornik%20Kongres.pdf" target="_blank" >http://imef.basnet.by/Sborniki/Sbornik%20Kongres.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
běloruština
Original language name
Semijotyka vizualnaj vonkavaj reklamy va umovach bilinhvizmu
Original language description
U dakladzie prapanouvajucca vyniki dasledavannia, jakoje pravodzilasia z vierasnia 2015 da krasavika 2016 hoda u Minsku, u centralnaj častcy horada u miežach "druhoha kalca". Daklad infarmuje pra pravavoje rehuliavannie reklamnaj dziejnasci u Belarusi, staulennie da bielaruskaj movy u reklamie i razmierkavannie mou pavodle halounych typau reklamy (kamiercyjnaja, sacyjalnaja i palityčnaja).
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP14-08343P" target="_blank" >GP14-08343P: Current Language Planning Situation and Practice in Belarus</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů