Advertisement in the foreign language teaching and learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F07%3A00004525" target="_blank" >RIV/44555601:13410/07:00004525 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
němčina
Original language name
Werbung - Schatzkammer authentischer Sprache. Zum Einsatz der Werbung und der Werbetexte im Fremdpsrachenunterricht.
Original language description
Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Thema der Werbung und der Werbetexte aus dem Gesichtspunkt des Fremdsprachenlernens. Es werden verschiedene Nutzungsmöglichkeiten und Einsatzmodelle beschrieben.
Czech name
Reklama a reklamní text - jejich využití ve výuce cizích jazyků
Czech description
Příspěvek se zabývá možnostmi využití reklamy a reklamního textu v procesu výuky a učení se cizím jazykům.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sprach- und Literaturwissenschaftliche Brückenschläge: Vorträge der 13. Jahrestagung der GeSuS in Szombathely, 12.-14.Mai 2004, Maria Balaskó, Petra Szatmári (Hrsg.)
ISBN
978-3-89586-503-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Lincom Europa
Place of publication
München
Event location
Szombathely
Event date
May 12, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—