Advertising educates
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865735" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43865735 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
I reklama vychovává
Original language description
Reklama je nedílnou součástí mediální kultury každého národa. Reklama odráží kulturu národa a také kultura národa se odráží v reklamě. Reklama vychovává. Na jedné straně vychovává k sociálnímu cítění, zodpovědnému chování, empatii, úctě, k zásadám zdravého stravování, ale na druhé straně také k neúctě (ke stáří, k autoritám), k nadměrnému konzumu, k nadměrné konzumaci léků, k finanční negramotnosti apod. Cílem článku je prezentovat základní směry působení reklamy a poukázat na hlavní etické problémy působení reklamy na člověka.
Czech name
I reklama vychovává
Czech description
Reklama je nedílnou součástí mediální kultury každého národa. Reklama odráží kulturu národa a také kultura národa se odráží v reklamě. Reklama vychovává. Na jedné straně vychovává k sociálnímu cítění, zodpovědnému chování, empatii, úctě, k zásadám zdravého stravování, ale na druhé straně také k neúctě (ke stáří, k autoritám), k nadměrnému konzumu, k nadměrné konzumaci léků, k finanční negramotnosti apod. Cílem článku je prezentovat základní směry působení reklamy a poukázat na hlavní etické problémy působení reklamy na člověka.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů