All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social and intercultural aspect of advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507700" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507700 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální a mezikulturní aspekty reklamy

  • Original language description

    Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy.

  • Czech name

    Sociální a mezikulturní aspekty reklamy

  • Czech description

    Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu

  • ISBN

    978-80-7318-768-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati, Zlín

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Sep 25, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article