All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DEVELOPING THE SOCIAL SKILLS OF BEGINNING TEACHERS WITH THE VTI METHOD

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10400568" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10400568 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvíjení sociálních dovedností začínajících učitelů pomocí metody VTI

  • Original language description

    Příspěvek na základě prezentovaného výzkumného šetření naznačuje možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností začínajících učitelů. Stručně popisuje metodu VTI a způsob jejího začlenění do pregraduální přípravy učitelů středních a vyšších odborných škol. Výsledky dosavadního výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Pozitivní přístup metody VTI zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování.

  • Czech name

    Rozvíjení sociálních dovedností začínajících učitelů pomocí metody VTI

  • Czech description

    Příspěvek na základě prezentovaného výzkumného šetření naznačuje možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností začínajících učitelů. Stručně popisuje metodu VTI a způsob jejího začlenění do pregraduální přípravy učitelů středních a vyšších odborných škol. Výsledky dosavadního výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Pozitivní přístup metody VTI zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektivy. Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou organizovanej Pedagogickou fakultou Prešovskej univerzity v Prešove pri príležitosti 70. výročia založenia Pedagogickej fakulty v Prešove, Prešov 6. – 7. február 2019

  • ISBN

    978-80-555-2267-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    468-475

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešove, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Feb 6, 2019

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article