DEVELOPING THE SOCIAL SKILLS OF BEGINNING TEACHERS WITH THE VTI METHOD
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10400568" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10400568 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvíjení sociálních dovedností začínajících učitelů pomocí metody VTI
Original language description
Příspěvek na základě prezentovaného výzkumného šetření naznačuje možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností začínajících učitelů. Stručně popisuje metodu VTI a způsob jejího začlenění do pregraduální přípravy učitelů středních a vyšších odborných škol. Výsledky dosavadního výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Pozitivní přístup metody VTI zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování.
Czech name
Rozvíjení sociálních dovedností začínajících učitelů pomocí metody VTI
Czech description
Příspěvek na základě prezentovaného výzkumného šetření naznačuje možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností začínajících učitelů. Stručně popisuje metodu VTI a způsob jejího začlenění do pregraduální přípravy učitelů středních a vyšších odborných škol. Výsledky dosavadního výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Pozitivní přístup metody VTI zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektivy. Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou organizovanej Pedagogickou fakultou Prešovskej univerzity v Prešove pri príležitosti 70. výročia založenia Pedagogickej fakulty v Prešove, Prešov 6. – 7. február 2019
ISBN
978-80-555-2267-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
468-475
Publisher name
Prešovská univerzita v Prešove, Pedagogická fakulta
Place of publication
Prešov
Event location
Prešov
Event date
Feb 6, 2019
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—