Social pedagogical methods of client management in a mental health centre
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10431531" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10431531 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.email.cz/download/k/ra-Q0_4AhyVZEL-JosEAdJLMChF5woOfPurSa5hO-u23wMEK5XMbiJDHWkmcU2bVmd9yYYU/Socialia%202020_final_elektronick%C3%A1%20verze.pdf" target="_blank" >https://www.email.cz/download/k/ra-Q0_4AhyVZEL-JosEAdJLMChF5woOfPurSa5hO-u23wMEK5XMbiJDHWkmcU2bVmd9yYYU/Socialia%202020_final_elektronick%C3%A1%20verze.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociálně pedagogické metody vedení klienta v centru duševního zdraví
Original language description
Sociálně pedagogické vedení klienta s psychotickým onemocněním v terénní komunitní péči podporuje rozvoj životních kompetencí. Příspěvek analyzuje vedení klienta v praxi zdravotně sociálního pracovníka v centru duševního zdraví s akcentem na podporu sociálního učení. Stěžejními metodami jsou reflexe, vztahová terapie, pedagogizace sociálního prostředí a edukace. Je třeba reflektovat proces vědomého použití sociálně pedagogických metod a konkretizovat jeho význam během intersubjektivního zpracování reality pro podporu situačního učení.
Czech name
Sociálně pedagogické metody vedení klienta v centru duševního zdraví
Czech description
Sociálně pedagogické vedení klienta s psychotickým onemocněním v terénní komunitní péči podporuje rozvoj životních kompetencí. Příspěvek analyzuje vedení klienta v praxi zdravotně sociálního pracovníka v centru duševního zdraví s akcentem na podporu sociálního učení. Stěžejními metodami jsou reflexe, vztahová terapie, pedagogizace sociálního prostředí a edukace. Je třeba reflektovat proces vědomého použití sociálně pedagogických metod a konkretizovat jeho význam během intersubjektivního zpracování reality pro podporu situačního učení.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů