All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Directive 2006/114/EC - the concepts of "misleading advertising" and "comparative advertising" - national legislation which provides for misleading advertising and unlawful comparative advertising as two separate infringements

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F14%3A10218454" target="_blank" >RIV/00216208:11220/14:10218454 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Směrnice 2006/114/ES - pojmy "klamavá reklama" a "srovnávací reklama" - vnitrostátní právní úprava, která stanoví klamavou reklamu a nedovolenou srovnávací reklamu jako dvě odlišná protiprávní jednání

  • Original language description

    S ohledem na ochranu poskytovanou obchodníky, směrnice 2006/114/ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, musí být vykládán tak, že odkazuje na klamavé reklamě a nedovolenou srovnávací reklamu jako dvě samostatné protiprávní jednání a v tom smyslu, že, aby se zakáže a trestá se klamavé reklamy, to není nutné, že tato zároveň by měly představovat nedovolenou srovnávací reklamu.

  • Czech name

    Směrnice 2006/114/ES - pojmy "klamavá reklama" a "srovnávací reklama" - vnitrostátní právní úprava, která stanoví klamavou reklamu a nedovolenou srovnávací reklamu jako dvě odlišná protiprávní jednání

  • Czech description

    S ohledem na ochranu poskytovanou obchodníky, směrnice 2006/114/ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, musí být vykládán tak, že odkazuje na klamavé reklamě a nedovolenou srovnávací reklamu jako dvě samostatné protiprávní jednání a v tom smyslu, že, aby se zakáže a trestá se klamavé reklamy, to není nutné, že tato zároveň by měly představovat nedovolenou srovnávací reklamu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AG - Legal sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Obchodní právo

  • ISSN

    1210-8278

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    23

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    118-122

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database