What should doctoral studies look like to prepare students well for teaching? A small guide to designing a workable programme for developing doctoral students' didactic skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10470087" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10470087 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-289" target="_blank" >10.5817/PedOr2022-3-289</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů
Original language description
Článek se zabývá otázkou, jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku na vysokých školách. Autor představuje koncept programu rozvoje didaktických dovedností doktorandů na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Článek nabízí malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů, který by jim pomohl stát se kvalitními vyučujícími.
Czech name
Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů
Czech description
Článek se zabývá otázkou, jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku na vysokých školách. Autor představuje koncept programu rozvoje didaktických dovedností doktorandů na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Článek nabízí malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů, který by jim pomohl stát se kvalitními vyučujícími.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50501 - Law
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
1805-9511
Volume of the periodical
32
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
289-302
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—