Media Image of Karel Schwarzenberg in the daily Press before the Presidential Elections 2013
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10173881" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10173881 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/media-image-of-karel-schwarzenberg-in-the-daily-press-before-the-presidential-elections-2013" target="_blank" >http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/media-image-of-karel-schwarzenberg-in-the-daily-press-before-the-presidential-elections-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.13060/1214-438X.2013.11.2.1" target="_blank" >10.13060/1214-438X.2013.11.2.1</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mediální obraz Karla Schwarzenberga v tištěných denících před prezidentskými volbami 2013
Original language description
První přímé presidentské volby v České republice se konaly v lednu 2013. Článek se zabývá analýzou mediálního obrazu jednoho z presidentských kandidátů, Karla Schwarzenberga. Původně outsider se dostal do druhého kola voleb. Zde však byl poražen MilošemZemanem. Stať aplikuje teorii rámců a specifikuje ji pro první a pro druhé kolo voleb. Obsahová analýza denního tisku odhalila pozitivní obraz Karla Schwarzenberga vytvořený před prvním kolem voleb jeho příznivci. Před druhým kolem voleb byl tento mediální obraz přerámcován v kampani jeho protikandidáta na negativní.
Czech name
Mediální obraz Karla Schwarzenberga v tištěných denících před prezidentskými volbami 2013
Czech description
První přímé presidentské volby v České republice se konaly v lednu 2013. Článek se zabývá analýzou mediálního obrazu jednoho z presidentských kandidátů, Karla Schwarzenberga. Původně outsider se dostal do druhého kola voleb. Zde však byl poražen MilošemZemanem. Stať aplikuje teorii rámců a specifikuje ji pro první a pro druhé kolo voleb. Obsahová analýza denního tisku odhalila pozitivní obraz Karla Schwarzenberga vytvořený před prvním kolem voleb jeho příznivci. Před druhým kolem voleb byl tento mediální obraz přerámcován v kampani jeho protikandidáta na negativní.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP404%2F11%2F0949" target="_blank" >GAP404/11/0949: Classic Research Projects as a Source of Inspiration for Contemporary Social Research.</a><br>
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Naše společnost
ISSN
1214-438X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
3-15
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—