Karel Schwarzenberg and Miloš Zeman: Positive and Negative Campaign before the Presidential Elections
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10173883" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10173883 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/karel-schwarzenberg-and-milos-zeman-positive-and-negative-campaign-before-the-presidential-elections" target="_blank" >http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/karel-schwarzenberg-and-milos-zeman-positive-and-negative-campaign-before-the-presidential-elections</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.13060/1214-438X.2013.11.2.2" target="_blank" >10.13060/1214-438X.2013.11.2.2</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Karel Schwarzenberg a Miloš Zeman: Pozitivní a negativní kampaň k prezidentským volbám
Original language description
Článek se zabývá oficiální prezentací dvou nejúspěšnějších kandidátů v prvních přímých presidentských volbách v lednu 2013, Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana. Prorovnává jejich kampaň z pohledu pozitivního anebo naopak negativního zaměření kampaně u obou kandídátů. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analýzy rámců byly analyzovány obsahy oficielní reklamy obou kandidátů. Kampaň Miloše Zemana před druhým kolem přímých prezidentských voleb byla odhalena jako negativní. Článek prokazujena základě dat z výzkumu CVVM, že tato kampaň byla dobře zapamatovatelná a že měla vliv na voliče.
Czech name
Karel Schwarzenberg a Miloš Zeman: Pozitivní a negativní kampaň k prezidentským volbám
Czech description
Článek se zabývá oficiální prezentací dvou nejúspěšnějších kandidátů v prvních přímých presidentských volbách v lednu 2013, Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana. Prorovnává jejich kampaň z pohledu pozitivního anebo naopak negativního zaměření kampaně u obou kandídátů. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analýzy rámců byly analyzovány obsahy oficielní reklamy obou kandidátů. Kampaň Miloše Zemana před druhým kolem přímých prezidentských voleb byla odhalena jako negativní. Článek prokazujena základě dat z výzkumu CVVM, že tato kampaň byla dobře zapamatovatelná a že měla vliv na voliče.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP404%2F11%2F0949" target="_blank" >GAP404/11/0949: Classic Research Projects as a Source of Inspiration for Contemporary Social Research.</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Naše společnost
ISSN
1214-438X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
16-29
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—