All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Karel Schwarzenberg and Miloš Zeman: Positive and Negative Campaign before the Presidential Elections

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10173883" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10173883 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/karel-schwarzenberg-and-milos-zeman-positive-and-negative-campaign-before-the-presidential-elections" target="_blank" >http://cvvm.soc.cas.cz/en/2013-2/karel-schwarzenberg-and-milos-zeman-positive-and-negative-campaign-before-the-presidential-elections</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13060/1214-438X.2013.11.2.2" target="_blank" >10.13060/1214-438X.2013.11.2.2</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Karel Schwarzenberg a Miloš Zeman: Pozitivní a negativní kampaň k prezidentským volbám

  • Original language description

    Článek se zabývá oficiální prezentací dvou nejúspěšnějších kandidátů v prvních přímých presidentských volbách v lednu 2013, Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana. Prorovnává jejich kampaň z pohledu pozitivního anebo naopak negativního zaměření kampaně u obou kandídátů. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analýzy rámců byly analyzovány obsahy oficielní reklamy obou kandidátů. Kampaň Miloše Zemana před druhým kolem přímých prezidentských voleb byla odhalena jako negativní. Článek prokazujena základě dat z výzkumu CVVM, že tato kampaň byla dobře zapamatovatelná a že měla vliv na voliče.

  • Czech name

    Karel Schwarzenberg a Miloš Zeman: Pozitivní a negativní kampaň k prezidentským volbám

  • Czech description

    Článek se zabývá oficiální prezentací dvou nejúspěšnějších kandidátů v prvních přímých presidentských volbách v lednu 2013, Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana. Prorovnává jejich kampaň z pohledu pozitivního anebo naopak negativního zaměření kampaně u obou kandídátů. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analýzy rámců byly analyzovány obsahy oficielní reklamy obou kandidátů. Kampaň Miloše Zemana před druhým kolem přímých prezidentských voleb byla odhalena jako negativní. Článek prokazujena základě dat z výzkumu CVVM, že tato kampaň byla dobře zapamatovatelná a že měla vliv na voliče.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP404%2F11%2F0949" target="_blank" >GAP404/11/0949: Classic Research Projects as a Source of Inspiration for Contemporary Social Research.</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Naše společnost

  • ISSN

    1214-438X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    16-29

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database