Marketing Communication and Public Relations : an explanation of definitions and theory of the field
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10297109" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10297109 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Original language description
Marketingová komunikace a public relations se během pětadvaceti let rozvoje demokratické společnosti staly nedílnou součástí byznysu a praxe, ale také univerzitního a dalšího odborného vzdělávání. Právě proto je zapotřebí rozumět slovům, termínům a základním konceptům a vědět přesně, co znamenají. A k tomu slouží tento slovník.
Czech name
Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Czech description
Marketingová komunikace a public relations se během pětadvaceti let rozvoje demokratické společnosti staly nedílnou součástí byznysu a praxe, ale také univerzitního a dalšího odborného vzdělávání. Právě proto je zapotřebí rozumět slovům, termínům a základním konceptům a vědět přesně, co znamenají. A k tomu slouží tento slovník.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-246-3075-5
Number of pages
118
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—