Digital communication and digital marketing: introduction to the study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000028" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000028 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia
Original language description
Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.
Czech name
Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia
Czech description
Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50900 - Other social sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů