All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital communication and digital marketing: introduction to the study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000028" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000028 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia

  • Original language description

    Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.

  • Czech name

    Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia

  • Czech description

    Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50900 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů