Communication tools of social business
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10364528" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10364528 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216305:26510/17:PU127503
Result on the web
<a href="https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační nástroje sociálních podniků
Original language description
Dnešní doba přináší do sféry podnikání nové trendy týkající se společenské odpovědnosti. Ty shrnuje a výstižně popisuje holistická koncepce, která je jednou z nejmladších podnikatelských koncepcí, a její principy je možné spatřovat i v sociálním podnikání. Příspěvek přináší informace o vývoji sociálního podnikání v České republice, jeho slabých i silných stránkách a příležitostech. Klade si za cíl zanalyzovat běžně používané komunikační nástroje a kriticky zhodnotit jejich funkčnost a vhodnost použití. Jelikož se pohybujeme na trhu sociálně prospěšných podniků, které jsou ještě více než klasické malé a střední podniky limitovány nedostatkem finančního kapitálu, je kladen důraz na využití nízkonákladových metod komunikace se zákazníky. Jedná se tak o mezioborové téma, které rozšiřuje základy oborů mediálních a komunikačních studií a sociálního podnikání. Navíc nabízí informace, které mají praktickou povahu a jsou využitelné v běžné činnosti sociálně prospěšného podniku.
Czech name
Komunikační nástroje sociálních podniků
Czech description
Dnešní doba přináší do sféry podnikání nové trendy týkající se společenské odpovědnosti. Ty shrnuje a výstižně popisuje holistická koncepce, která je jednou z nejmladších podnikatelských koncepcí, a její principy je možné spatřovat i v sociálním podnikání. Příspěvek přináší informace o vývoji sociálního podnikání v České republice, jeho slabých i silných stránkách a příležitostech. Klade si za cíl zanalyzovat běžně používané komunikační nástroje a kriticky zhodnotit jejich funkčnost a vhodnost použití. Jelikož se pohybujeme na trhu sociálně prospěšných podniků, které jsou ještě více než klasické malé a střední podniky limitovány nedostatkem finančního kapitálu, je kladen důraz na využití nízkonákladových metod komunikace se zákazníky. Jedná se tak o mezioborové téma, které rozšiřuje základy oborů mediálních a komunikačních studií a sociálního podnikání. Navíc nabízí informace, které mají praktickou povahu a jsou využitelné v běžné činnosti sociálně prospěšného podniku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Megatrendy a médiá 2017 : Budúcnosť médií II.
ISBN
978-80-8105-863-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
14
Pages from-to
152-165
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice, SK
Event date
Apr 25, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—