All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Elements Influencing Decision-Making during the Purchasing the Product of Social Enterprises by the Millennials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F18%3A10385671" target="_blank" >RIV/00216208:11230/18:10385671 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://sets.cz/_files/200000264-4c0434cfd5/Scientia%204-2018.pdf" target="_blank" >https://sets.cz/_files/200000264-4c0434cfd5/Scientia%204-2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak se rozhodují mileniálové při nákupu produktů sociálních podniků?

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá nákupním chováním mileniálů v diskursu sociálních podniků. Sociální podniky vznikají na trhu proto, aby suplovaly úlohu státu a snažily se vyřešit určitý, často lokální problém. V době, kdy si upevňují svoje postavení, učí se používat nástroje komerčního marketingu a komerčního řízení pro svůj zisk, se musí zároveň učit oslovovat generaci mileniálů, která je v současné době v produkčním věku. Tuto skupinu potenciálních zákazníků musí sociální podniky zaujmout natolik, aby získaly loajální zákazníky. Ovšem na první problém můžeme narazit ihned při prvotním kontaktu spotřebitele se sociálním podnikem. Jde o samotný pojem &quot;sociální podnik&quot;. Jak je tento pojem vnímán generací mileniálů? Má pozitivní nebo {5/8} Scientia et Societas }} 4/18 69 Vědecké stati negativní konotaci? Příspěvek pomocí kvantitativního výzkumu zjišťoval povědomí o sociálním podnikání mezi mileniály a za použití kvalitativních výzkumných metod analyzoval nákupní rozhodování této generace u produktů ze sociálních podniků. Výsledky ukazují, že sociální podniky jsou mileniály nezřídka zaměňovány za neziskové organizace, ale přesto zhruba polovina respondentů dokázala sociální podnik definovat relativně přesně. Z výzkumu dále vyšlo najevo, že je nutné komunikaci podstaty podniku diverzifikovat podle skupin zaměstnávaných osob. Ačkoliv tato generace nekupuje běžně produkty sociálních podniků, v zásadě by se nákupu nebránila a ve výsledcích výzkumu se neobjevují negativní konotace spojené s tímto typem podniků

  • Czech name

    Jak se rozhodují mileniálové při nákupu produktů sociálních podniků?

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá nákupním chováním mileniálů v diskursu sociálních podniků. Sociální podniky vznikají na trhu proto, aby suplovaly úlohu státu a snažily se vyřešit určitý, často lokální problém. V době, kdy si upevňují svoje postavení, učí se používat nástroje komerčního marketingu a komerčního řízení pro svůj zisk, se musí zároveň učit oslovovat generaci mileniálů, která je v současné době v produkčním věku. Tuto skupinu potenciálních zákazníků musí sociální podniky zaujmout natolik, aby získaly loajální zákazníky. Ovšem na první problém můžeme narazit ihned při prvotním kontaktu spotřebitele se sociálním podnikem. Jde o samotný pojem &quot;sociální podnik&quot;. Jak je tento pojem vnímán generací mileniálů? Má pozitivní nebo {5/8} Scientia et Societas }} 4/18 69 Vědecké stati negativní konotaci? Příspěvek pomocí kvantitativního výzkumu zjišťoval povědomí o sociálním podnikání mezi mileniály a za použití kvalitativních výzkumných metod analyzoval nákupní rozhodování této generace u produktů ze sociálních podniků. Výsledky ukazují, že sociální podniky jsou mileniály nezřídka zaměňovány za neziskové organizace, ale přesto zhruba polovina respondentů dokázala sociální podnik definovat relativně přesně. Z výzkumu dále vyšlo najevo, že je nutné komunikaci podstaty podniku diverzifikovat podle skupin zaměstnávaných osob. Ačkoliv tato generace nekupuje běžně produkty sociálních podniků, v zásadě by se nákupu nebránila a ve výsledcích výzkumu se neobjevují negativní konotace spojené s tímto typem podniků

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientia et Societas

  • ISSN

    1801-6057

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    61-69

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database