High School Headteachers Would Like to Be Pedagogical Leaders, They Are More Like School Managers. They Don't Want Some Competencies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F20%3A10410804" target="_blank" >RIV/00216208:11230/20:10410804 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=AREsdYF3lv" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=AREsdYF3lv</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ředitelé středních škol chtějí být pedagogickými lídry, jsou však spíše správci školy. Některé kompetence vůbec nechtějí
Original language description
Článek shrnuje základní poznatky z dotazníkového šetření provedeného mezi řediteli středních škol v Jihomoravském a Karlovarském kraji. Ředitelé středních škol se ve většině cítí pedagogickými řediteli spíše než provozními správci školy. Vyjadřují vysokou míru potřeby podpory s provozní správou školy a v některých oblastech jsou kompetencí souvisejících s provozní správou školy ochotni se plně vzdát. Naopak v oblasti pedagogických záležitostí vyjadřují ředitelé potřebu podpory spíše menšinově.
Czech name
Ředitelé středních škol chtějí být pedagogickými lídry, jsou však spíše správci školy. Některé kompetence vůbec nechtějí
Czech description
Článek shrnuje základní poznatky z dotazníkového šetření provedeného mezi řediteli středních škol v Jihomoravském a Karlovarském kraji. Ředitelé středních škol se ve většině cítí pedagogickými řediteli spíše než provozními správci školy. Vyjadřují vysokou míru potřeby podpory s provozní správou školy a v některých oblastech jsou kompetencí souvisejících s provozní správou školy ochotni se plně vzdát. Naopak v oblasti pedagogických záležitostí vyjadřují ředitelé potřebu podpory spíše menšinově.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Řízení školy
ISSN
1214-8679
e-ISSN
—
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
18-21
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—