All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What Instrumental Enrichment can (not) do

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F06%3A00000875" target="_blank" >RIV/00216208:11240/06:00000875 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Co (ne)dokáže Instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina

  • Original language description

    Studie prezentuje výsledky výzkumu efektu intervence s užitím programu Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina jako doplňku kurikula sociokulturně handicapovaných dětí prvního studpně ZŠ (N=9). Metodologicky studie pracuje s porovnáním výsledkůexperimentální a kontrolní skupiny ve zvolené testové baterii (vyšetření kognitivních dovedností, IQ, čtení, počítání a sebepojetí) umožňuje identifikovat statisticky významné zlepšení dětí experimentální skupiny v testu čtení a některých testech kognitivních dovedností. Positivní efekt programu byl rovněž prokázán sledováním změn na úrovni strategií řešení neznámých úloh a učebního stylu dětí experimentální skupiny.

  • Czech name

    Co (ne)dokáže Instrumentální obohacování Reuvena Feuersteina

  • Czech description

    Studie prezentuje výsledky výzkumu efektu intervence s užitím programu Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina jako doplňku kurikula sociokulturně handicapovaných dětí prvního studpně ZŠ (N=9). Metodologicky studie pracuje s porovnáním výsledkůexperimentální a kontrolní skupiny ve zvolené testové baterii (vyšetření kognitivních dovedností, IQ, čtení, počítání a sebepojetí) umožňuje identifikovat statisticky významné zlepšení dětí experimentální skupiny v testu čtení a některých testech kognitivních dovedností. Positivní efekt programu byl rovněž prokázán sledováním změn na úrovni strategií řešení neznámých úloh a učebního stylu dětí experimentální skupiny.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Československá psychologie

  • ISSN

    009 062X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    L

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    543-556

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database