Social marketing and social entrepreneurship
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10103654" target="_blank" >RIV/00216208:11240/11:10103654 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální marketing a sociální podnikání
Original language description
Lze spojovat marketing a podnikání, jejichž společným cílem je dosahování zisku, se slovem sociální? Na tuto otázku přináší dílčím způsobem odpověď text. Jsou v něm vysvětleny pojmy sociální marketing, sociální podnikání, sociální ekonomika a společenskáodpovědnost firem pohledem zahraničních koncepcí.
Czech name
Sociální marketing a sociální podnikání
Czech description
Lze spojovat marketing a podnikání, jejichž společným cílem je dosahování zisku, se slovem sociální? Na tuto otázku přináší dílčím způsobem odpověď text. Jsou v něm vysvětleny pojmy sociální marketing, sociální podnikání, sociální ekonomika a společenskáodpovědnost firem pohledem zahraničních koncepcí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketingová a mediální komunikace dnes: I.
ISBN
978-80-904415-6-9
Number of pages of the result
11
Pages from-to
39-49
Number of pages of the book
140
Publisher name
Verbum
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—