All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ethics concerning the education of practical training at Secondary Nursing Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10281526" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10281526 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Etika ve výuce odborné praxe žáků zdravotnických škol

  • Original language description

    Jakožto začínající pedagog na střední zdravotnické škole jsem se již za krátkou dobu svého profesního působení setkala s celou řadu etických dilemat v rámci výuky odborné praxe žáků. Jedná se o problémy jak ve vztahu k žákům samotným, tak také ve vztahuke klientům či personálu léčebných zařízení, v nichž žáci v rámci výuky praktikují. Nabízí se spousta otázek, na které nenajdeme jednoznačnou odpověď v žádné z dostupných publikací. Kdy může pedagog hodnotit žáka před pacientem? Jak jednat v případě rozporu standardů nemocnice a metodického pokynu školy? A jak tyto problémy řeší v zahraničí? Hlavním cílem tohoto výstupu je tedy oslovit především odbornou veřejnost a poukázat na nutnost vytvořit jednotná didaktická doporučení pro střední školy zdravotnického zaměření s ohledem na odbornou praxi žáků.

  • Czech name

    Etika ve výuce odborné praxe žáků zdravotnických škol

  • Czech description

    Jakožto začínající pedagog na střední zdravotnické škole jsem se již za krátkou dobu svého profesního působení setkala s celou řadu etických dilemat v rámci výuky odborné praxe žáků. Jedná se o problémy jak ve vztahu k žákům samotným, tak také ve vztahuke klientům či personálu léčebných zařízení, v nichž žáci v rámci výuky praktikují. Nabízí se spousta otázek, na které nenajdeme jednoznačnou odpověď v žádné z dostupných publikací. Kdy může pedagog hodnotit žáka před pacientem? Jak jednat v případě rozporu standardů nemocnice a metodického pokynu školy? A jak tyto problémy řeší v zahraničí? Hlavním cílem tohoto výstupu je tedy oslovit především odbornou veřejnost a poukázat na nutnost vytvořit jednotná didaktická doporučení pro střední školy zdravotnického zaměření s ohledem na odbornou praxi žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-7478-645-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    1-417

  • Publisher name

    Pro Univerzitu Palackého v Olomouci vydalo nakladatelství Wolters Kluwer, a. s.

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 29, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article