Ethics concerning the education of practical training at Secondary Nursing Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10281526" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10281526 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etika ve výuce odborné praxe žáků zdravotnických škol
Original language description
Jakožto začínající pedagog na střední zdravotnické škole jsem se již za krátkou dobu svého profesního působení setkala s celou řadu etických dilemat v rámci výuky odborné praxe žáků. Jedná se o problémy jak ve vztahu k žákům samotným, tak také ve vztahuke klientům či personálu léčebných zařízení, v nichž žáci v rámci výuky praktikují. Nabízí se spousta otázek, na které nenajdeme jednoznačnou odpověď v žádné z dostupných publikací. Kdy může pedagog hodnotit žáka před pacientem? Jak jednat v případě rozporu standardů nemocnice a metodického pokynu školy? A jak tyto problémy řeší v zahraničí? Hlavním cílem tohoto výstupu je tedy oslovit především odbornou veřejnost a poukázat na nutnost vytvořit jednotná didaktická doporučení pro střední školy zdravotnického zaměření s ohledem na odbornou praxi žáků.
Czech name
Etika ve výuce odborné praxe žáků zdravotnických škol
Czech description
Jakožto začínající pedagog na střední zdravotnické škole jsem se již za krátkou dobu svého profesního působení setkala s celou řadu etických dilemat v rámci výuky odborné praxe žáků. Jedná se o problémy jak ve vztahu k žákům samotným, tak také ve vztahuke klientům či personálu léčebných zařízení, v nichž žáci v rámci výuky praktikují. Nabízí se spousta otázek, na které nenajdeme jednoznačnou odpověď v žádné z dostupných publikací. Kdy může pedagog hodnotit žáka před pacientem? Jak jednat v případě rozporu standardů nemocnice a metodického pokynu školy? A jak tyto problémy řeší v zahraničí? Hlavním cílem tohoto výstupu je tedy oslovit především odbornou veřejnost a poukázat na nutnost vytvořit jednotná didaktická doporučení pro střední školy zdravotnického zaměření s ohledem na odbornou praxi žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-7478-645-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
1-417
Publisher name
Pro Univerzitu Palackého v Olomouci vydalo nakladatelství Wolters Kluwer, a. s.
Place of publication
Praha
Event location
Olomouc
Event date
Apr 29, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—