All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

"We are not friends with the dissimilarity": Social exclusion of elementary school pupil with special educational needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F17%3A10360091" target="_blank" >RIV/00216208:11240/17:10360091 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.antropoweb.cz/webzin/index.php/webzin/article/view/243" target="_blank" >http://www.antropoweb.cz/webzin/index.php/webzin/article/view/243</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    "S odlišností se nekamarádíme": sociální exkluze žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole

  • Original language description

    Článek nabízí možnost čtenáři nahlédnout do života dětí v základní škole ve Slovenské republice. Zabývá se zejména šikanou žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Speciální pozornost je věnována otázce vyjednávání sociálních vztahů ve školní třídě a praktikám žáků a učitelky, které ovlivňují průběh šikany a jež přispívají k marginalizaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Článek je založen na kvalitativním, induktivním a etnografickém výzkumu. Klíčovou roli v tomto výzkumu hrálo etnografické pozorování.

  • Czech name

    "S odlišností se nekamarádíme": sociální exkluze žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole

  • Czech description

    Článek nabízí možnost čtenáři nahlédnout do života dětí v základní škole ve Slovenské republice. Zabývá se zejména šikanou žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Speciální pozornost je věnována otázce vyjednávání sociálních vztahů ve školní třídě a praktikám žáků a učitelky, které ovlivňují průběh šikany a jež přispívají k marginalizaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Článek je založen na kvalitativním, induktivním a etnografickém výzkumu. Klíčovou roli v tomto výzkumu hrálo etnografické pozorování.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50404 - Anthropology, ethnology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AntropoWebzin

  • ISSN

    1801-8807

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    21-29

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database