All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Supporting reflectivity in student learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F22%3A10467511" target="_blank" >RIV/00216208:11240/22:10467511 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://fhs.cuni.cz/FHS-2927.html" target="_blank" >https://fhs.cuni.cz/FHS-2927.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora reflektivity ve výuce studentů

  • Original language description

    Reflexe je nástroj umožňující učení se ze zkušeností, který pomáhá k dosažení hlubšího poznání a pochopení nejrůznějších souvislostí. V kontextu vzdělávání zdravotnických (především všeobecných) sester a sociálních pracovníků představuje reflexe propojující článek mezi teorií a praxí. Někteří autoři však upozorňují, že ne všichni vzdělavatelé dovedou tento nástroj ve své práci se studenty plně využít. Cílem předkládané kapitoly je zjistit, jaký postoj k reflexi zaujímají vybraní vzdělavatelé obou profesí a jaké metody podporující reflektivitu u posluchačů používají. Přehled konkrétních metod může být inspirací, jak lze tento nástroj v práci se studenty využít. Základem studie je reflexivní tematická analýza (RTA) osmi polostrukturovaných rozhovorů s vyučujícími bakalářských a magisterských programů v oblasti zdravotnictví a sociální práce.

  • Czech name

    Podpora reflektivity ve výuce studentů

  • Czech description

    Reflexe je nástroj umožňující učení se ze zkušeností, který pomáhá k dosažení hlubšího poznání a pochopení nejrůznějších souvislostí. V kontextu vzdělávání zdravotnických (především všeobecných) sester a sociálních pracovníků představuje reflexe propojující článek mezi teorií a praxí. Někteří autoři však upozorňují, že ne všichni vzdělavatelé dovedou tento nástroj ve své práci se studenty plně využít. Cílem předkládané kapitoly je zjistit, jaký postoj k reflexi zaujímají vybraní vzdělavatelé obou profesí a jaké metody podporující reflektivitu u posluchačů používají. Přehled konkrétních metod může být inspirací, jak lze tento nástroj v práci se studenty využít. Základem studie je reflexivní tematická analýza (RTA) osmi polostrukturovaných rozhovorů s vyučujícími bakalářských a magisterských programů v oblasti zdravotnictví a sociální práce.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Důstojnost, reflexe a participace v praxi zdravotních a sociálních služeb

  • ISBN

    978-80-7571-101-4

  • Number of pages of the result

    19

  • Pages from-to

    40-58

  • Number of pages of the book

    137

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter