POSSIBILITIES AND LIMITATIONS OF USAGE OF MODERN TECHNOLOGY IN TEACHER TRAINING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F11%3A10110112" target="_blank" >RIV/00216208:11280/11:10110112 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MOŽNOSTI A MEZE VYUŽITÍ MODERNÍCH TECHNOLOGIÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ (DIDAKTICKÉ ASPEKTY)
Original language description
Příspěvek předkládá zkušenosti s přípravou kurzu mediální didaktiky, určeného studentům učitelství. Cílem kurzu je rozvíjení kompetencí budoucích učitelů v oblasti využívání moderních technologií ve výuce na základní a střední škole se zaměřením na porozumění didaktickým aspektům práce s médii. Nedílnou součástí cíle kurzu je tak pochopení možností, ale i mezí práce s moderní technikou v jednotlivých předmětech. Jedná se především o rozvoj znalostí a dovedností smysluplně využívat ve výuce televizi, počítač, internet, interaktivní tabuli, multimediální elektronické interaktivní učebnice, videoukázku a e-learning. Autorka vymezuje aktuální problémy využívání ICT v současné škole. V závěru stati navrhuje pracovní soubor kompetencí učitele v oblasti ICT.
Czech name
MOŽNOSTI A MEZE VYUŽITÍ MODERNÍCH TECHNOLOGIÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ (DIDAKTICKÉ ASPEKTY)
Czech description
Příspěvek předkládá zkušenosti s přípravou kurzu mediální didaktiky, určeného studentům učitelství. Cílem kurzu je rozvíjení kompetencí budoucích učitelů v oblasti využívání moderních technologií ve výuce na základní a střední škole se zaměřením na porozumění didaktickým aspektům práce s médii. Nedílnou součástí cíle kurzu je tak pochopení možností, ale i mezí práce s moderní technikou v jednotlivých předmětech. Jedná se především o rozvoj znalostí a dovedností smysluplně využívat ve výuce televizi, počítač, internet, interaktivní tabuli, multimediální elektronické interaktivní učebnice, videoukázku a e-learning. Autorka vymezuje aktuální problémy využívání ICT v současné škole. V závěru stati navrhuje pracovní soubor kompetencí učitele v oblasti ICT.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sapere Aude 2011
ISBN
978-80-904877-2-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
1-675
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Mar 21, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—