All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE EDUCATION OF NATURAL SCIENCE SUBJECTS AT ELEMENTARY AND SECONDARY SCHOOLS IN THE CZECH REPUBLIC AND IN MEXICO

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10000372" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10000372 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka přírodovědných předmětů na školách v ČR a v Mexiku

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na porovnání výuky přírodovědných předmětů v České republice a v Mexiku na základních a středních školách. V úvodní části příspěvku je nejprve popsán školský systém u nás, způsoby hodnocení, dále financování škol a používané kurikulární a učební dokumenty. V druhé části se příspěvek podrobněji zaměřuje na školní systém v Mexiku, financování škol, kurikula a učební texty, hodnocení a konkrétní výuku přírodovědných předmětů. Obsahem příspěvku je též porovnání jednotlivých přístupů kintegraci přírodovědných předmětů a k propojování jednotlivých přírodovědných předmětů.

  • Czech name

    Výuka přírodovědných předmětů na školách v ČR a v Mexiku

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na porovnání výuky přírodovědných předmětů v České republice a v Mexiku na základních a středních školách. V úvodní části příspěvku je nejprve popsán školský systém u nás, způsoby hodnocení, dále financování škol a používané kurikulární a učební dokumenty. V druhé části se příspěvek podrobněji zaměřuje na školní systém v Mexiku, financování škol, kurikula a učební texty, hodnocení a konkrétní výuku přírodovědných předmětů. Obsahem příspěvku je též porovnání jednotlivých přístupů kintegraci přírodovědných předmětů a k propojování jednotlivých přírodovědných předmětů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7041-839-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeaums

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Sep 16, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article