All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The conception of didactic training and chemistry teachers' creativity at Charles University in Prague, Faculty of Science

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10071036" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10071036 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF

  • Original language description

    K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.

  • Czech name

    Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF

  • Czech description

    K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>R - Projekt Ramcoveho programu EK

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Integrácia teórie a praxe didaktiky ako determinant kvality modernej školy

  • ISBN

    978-80-7097-843-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    UPJŠ v Košiciach

  • Place of publication

    Košice

  • Event location

    Košice

  • Event date

    Nov 4, 2010

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article