The conception of didactic training and chemistry teachers' creativity at Charles University in Prague, Faculty of Science
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10071036" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10071036 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF
Original language description
K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.
Czech name
Koncepce didaktické přípravy a tvořivost učitelů chemie na UK v Praze, PřF
Czech description
K úspěšnému dosažení cílů vzdělání, schválených EU a zakotvených v kurikulárních dokumentech ČR, je třeba připravovat učitele schopné naučit své žáky důležitým dovednostem a kompetencím provázaným s efektivním vědomostním základem. Situace je ilustrovánana příkladu didaktické přípravy učitelů chemie na PřF UK v Praze. K nácviku didaktických dovedností a získání učitelských kompetencí během pregraduálního studia slouží vedle pedagogicko-psychologické přípravy též přehled v oborové didaktice, pedagogicképraxe i nabídka volitelných specializačních předmětů. Zvláštního významu v přípravě učitelů nabývá vlastní tvořivá práce včetně aplikace moderních alternativních vzdělávacích metod a tvorby multimediálních pomůcek.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>R - Projekt Ramcoveho programu EK
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Integrácia teórie a praxe didaktiky ako determinant kvality modernej školy
ISBN
978-80-7097-843-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
UPJŠ v Košiciach
Place of publication
Košice
Event location
Košice
Event date
Nov 4, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—