All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Microcomputer Based Laboratory In Chemistry - Are Pupils Interested In Performing It?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106346" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106346 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/smejkal_stratilova_prispevek.pdf" target="_blank" >http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/smejkal_stratilova_prispevek.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Školní měřicí systémy pro výuku chemie - mají o ně žáci vůbec zájem?

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá studiem postojů žáků k využívání školních experimentálních systémů ve výuce chemie na SŠ. Pro zjištění těchto postojů bylo provedeno orientační dotazníkové šetření ve třech skupinách žáků o celkem 81 osobách. Šetření ukázalo, že využití školních měřicích systémů ve výuce chemie je pro žáky vítaným zpestřením klasické výuky, seznamuje je se způsoby práce, které se běžně používají v reálné praxi a dle mnohých také pomohou pochopit daný jev lépe, než je tomu v klasických případech výuky. Většina žáků by uvítala uspořádání dalšího cvičení s instrumentální technikou právě z výše uvedených důvodů, na druhé straně shledávají využití této techniky stejně zajímavé jako "klasické" experimenty bez využití měřicích systémů.

  • Czech name

    Školní měřicí systémy pro výuku chemie - mají o ně žáci vůbec zájem?

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá studiem postojů žáků k využívání školních experimentálních systémů ve výuce chemie na SŠ. Pro zjištění těchto postojů bylo provedeno orientační dotazníkové šetření ve třech skupinách žáků o celkem 81 osobách. Šetření ukázalo, že využití školních měřicích systémů ve výuce chemie je pro žáky vítaným zpestřením klasické výuky, seznamuje je se způsoby práce, které se běžně používají v reálné praxi a dle mnohých také pomohou pochopit daný jev lépe, než je tomu v klasických případech výuky. Většina žáků by uvítala uspořádání dalšího cvičení s instrumentální technikou právě z výše uvedených důvodů, na druhé straně shledávají využití této techniky stejně zajímavé jako "klasické" experimenty bez využití měřicích systémů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference)

  • ISBN

    978-80-7435-104-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    1-9

  • Publisher name

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 28, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article