Microcomputer Based Laboratory In Chemistry - Are Pupils Interested In Performing It?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106346" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106346 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/smejkal_stratilova_prispevek.pdf" target="_blank" >http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/smejkal_stratilova_prispevek.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školní měřicí systémy pro výuku chemie - mají o ně žáci vůbec zájem?
Original language description
Příspěvek se zabývá studiem postojů žáků k využívání školních experimentálních systémů ve výuce chemie na SŠ. Pro zjištění těchto postojů bylo provedeno orientační dotazníkové šetření ve třech skupinách žáků o celkem 81 osobách. Šetření ukázalo, že využití školních měřicích systémů ve výuce chemie je pro žáky vítaným zpestřením klasické výuky, seznamuje je se způsoby práce, které se běžně používají v reálné praxi a dle mnohých také pomohou pochopit daný jev lépe, než je tomu v klasických případech výuky. Většina žáků by uvítala uspořádání dalšího cvičení s instrumentální technikou právě z výše uvedených důvodů, na druhé straně shledávají využití této techniky stejně zajímavé jako "klasické" experimenty bez využití měřicích systémů.
Czech name
Školní měřicí systémy pro výuku chemie - mají o ně žáci vůbec zájem?
Czech description
Příspěvek se zabývá studiem postojů žáků k využívání školních experimentálních systémů ve výuce chemie na SŠ. Pro zjištění těchto postojů bylo provedeno orientační dotazníkové šetření ve třech skupinách žáků o celkem 81 osobách. Šetření ukázalo, že využití školních měřicích systémů ve výuce chemie je pro žáky vítaným zpestřením klasické výuky, seznamuje je se způsoby práce, které se běžně používají v reálné praxi a dle mnohých také pomohou pochopit daný jev lépe, než je tomu v klasických případech výuky. Většina žáků by uvítala uspořádání dalšího cvičení s instrumentální technikou právě z výše uvedených důvodů, na druhé straně shledávají využití této techniky stejně zajímavé jako "klasické" experimenty bez využití měřicích systémů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference)
ISBN
978-80-7435-104-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
1-9
Publisher name
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Praha
Event date
Apr 28, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—