The Signification of Diagnostics of Learning Styles in Supporting of Study od Universits Students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10146086" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10146086 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/27132781:_____/13:#0000049
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů
Original language description
Autorky příspěvku dlouhodobě realizují na počátku vysokoškolského studia projekt, který je zaměřený na podporu studia studentů prvních ročníků. Výchozím faktorem pro vznik projektu je dlouhodobá zkušenost obou vyučujících s nedostatečným a neefektivním využíváním správného způsobu učení, který velmi často souvisí s neznalostí studenta jak efektivní způsob učení zvolit a jaký učební styl u konkrétního studenta převládá. Projekt je založený na jednoduché diagnostice stylu učení, kterou mohou využívat i "nepsychologové". Studenti jednak získají informace o svém učebním stylu, ve skupinové práci a v modelových situacích hledají shody a rozdíly typické pro daný učební styl. Rovněž se seznamují se zásadami a technikami efektivního studia.
Czech name
Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů
Czech description
Autorky příspěvku dlouhodobě realizují na počátku vysokoškolského studia projekt, který je zaměřený na podporu studia studentů prvních ročníků. Výchozím faktorem pro vznik projektu je dlouhodobá zkušenost obou vyučujících s nedostatečným a neefektivním využíváním správného způsobu učení, který velmi často souvisí s neznalostí studenta jak efektivní způsob učení zvolit a jaký učební styl u konkrétního studenta převládá. Projekt je založený na jednoduché diagnostice stylu učení, kterou mohou využívat i "nepsychologové". Studenti jednak získají informace o svém učebním stylu, ve skupinové práci a v modelových situacích hledají shody a rozdíly typické pro daný učební styl. Rovněž se seznamují se zásadami a technikami efektivního studia.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
AULA
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
20-45
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—