All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Signification of Diagnostics of Learning Styles in Supporting of Study od Universits Students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10146086" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10146086 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/27132781:_____/13:#0000049

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů

  • Original language description

    Autorky příspěvku dlouhodobě realizují na počátku vysokoškolského studia projekt, který je zaměřený na podporu studia studentů prvních ročníků. Výchozím faktorem pro vznik projektu je dlouhodobá zkušenost obou vyučujících s nedostatečným a neefektivním využíváním správného způsobu učení, který velmi často souvisí s neznalostí studenta jak efektivní způsob učení zvolit a jaký učební styl u konkrétního studenta převládá. Projekt je založený na jednoduché diagnostice stylu učení, kterou mohou využívat i "nepsychologové". Studenti jednak získají informace o svém učebním stylu, ve skupinové práci a v modelových situacích hledají shody a rozdíly typické pro daný učební styl. Rovněž se seznamují se zásadami a technikami efektivního studia.

  • Czech name

    Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů

  • Czech description

    Autorky příspěvku dlouhodobě realizují na počátku vysokoškolského studia projekt, který je zaměřený na podporu studia studentů prvních ročníků. Výchozím faktorem pro vznik projektu je dlouhodobá zkušenost obou vyučujících s nedostatečným a neefektivním využíváním správného způsobu učení, který velmi často souvisí s neznalostí studenta jak efektivní způsob učení zvolit a jaký učební styl u konkrétního studenta převládá. Projekt je založený na jednoduché diagnostice stylu učení, kterou mohou využívat i "nepsychologové". Studenti jednak získají informace o svém učebním stylu, ve skupinové práci a v modelových situacích hledají shody a rozdíly typické pro daný učební styl. Rovněž se seznamují se zásadami a technikami efektivního studia.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    20-45

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database