The level of creativity and learning styles preferences of high school students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00060635" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00060635 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů
Original language description
Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu bylypoužity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení ? figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI ? Learning Style Inventory) autorů Dunnové, Dunna a Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.
Czech name
Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů
Czech description
Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu bylypoužity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení ? figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI ? Learning Style Inventory) autorů Dunnové, Dunna a Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave PSYCHOLOGICA XLI
ISBN
9788081270574
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
869-883
Publisher name
STIMUL FiF UK
Place of publication
Bratislava
Event location
Filozofická fakulta UK v Bratislave
Event date
Nov 23, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—