All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The level of creativity and learning styles preferences of high school students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00056416" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00056416 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu bylypoužity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení ? figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI ? Learning Style Inventory) autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. E. Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.

  • Czech name

    Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu bylypoužity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení ? figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI ? Learning Style Inventory) autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. E. Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů