Post-darwinian Evolutionary theories in grammar school biology teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191856" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191856 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podarwinovské evoluční hypotézy v gymnaziální výuce biologie
Original language description
Předkládaná studie se zabývá současným stavem výuky evoluční biologie na vyšších gymnáziích. Jedná se o první část rozsáhlejšího výzkumu, který mapuje moderní evoluční trendy, objevující se v gymnaziální výuce biologie v České Republice a Rakousku. Zajímalo nás, které z novějších evolučních teorií čeští gymnaziální učitelé znají a dále také považují za důležité včleňovat do své výuky. Tato část výzkumu proběhla metodou dotazníkového šetření a rozhovorů a zúčastnilo se jí třicet pražských učitelů biologie.
Czech name
Podarwinovské evoluční hypotézy v gymnaziální výuce biologie
Czech description
Předkládaná studie se zabývá současným stavem výuky evoluční biologie na vyšších gymnáziích. Jedná se o první část rozsáhlejšího výzkumu, který mapuje moderní evoluční trendy, objevující se v gymnaziální výuce biologie v České Republice a Rakousku. Zajímalo nás, které z novějších evolučních teorií čeští gymnaziální učitelé znají a dále také považují za důležité včleňovat do své výuky. Tato část výzkumu proběhla metodou dotazníkového šetření a rozhovorů a zúčastnilo se jí třicet pražských učitelů biologie.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů