Medicinal chemistry in science education at secondary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10192087" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10192087 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://ucitelchemie.upol.cz/konferencephd/sbornik_konference_ucitel_chemie.pdf" target="_blank" >http://ucitelchemie.upol.cz/konferencephd/sbornik_konference_ucitel_chemie.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chemie léčiv ve výuce na SŠ
Original language description
Příspěvek se zabývá popisem a evaluací nových výukových materiálů zaměřených na chemii léčiv. Chemie léčiv je často opomíjené, přesto bezesporu ryze praktické a zajímavé téma, které by mělo mít ve výuce chemie na střední škole své stálé místo, zvláště vzhledem k významu, který léčiva pro život jednotlivce a společnosti mají. To mimo jiné naznačují i výsledky provedeného dotazníkového šetření s žáky gymnázií a jejich učiteli. Příspěvek se v první části zaměřuje na charakteristiku vytvořených výukových materiálů a následně diskutuje možnosti implementace tohoto tématu do výuky na střední škole. Na základě dotazníkového šetření týkajícího se vztahu žáků k chemickým experimentům z oblasti chemie léčiv reflektuje postoj žáků i samotných učitelů k tomuto tématu. Zároveň hodnotí i využitelnost pracovních listů vytvořených k jednotlivým chemickým pokusům.
Czech name
Chemie léčiv ve výuce na SŠ
Czech description
Příspěvek se zabývá popisem a evaluací nových výukových materiálů zaměřených na chemii léčiv. Chemie léčiv je často opomíjené, přesto bezesporu ryze praktické a zajímavé téma, které by mělo mít ve výuce chemie na střední škole své stálé místo, zvláště vzhledem k významu, který léčiva pro život jednotlivce a společnosti mají. To mimo jiné naznačují i výsledky provedeného dotazníkového šetření s žáky gymnázií a jejich učiteli. Příspěvek se v první části zaměřuje na charakteristiku vytvořených výukových materiálů a následně diskutuje možnosti implementace tohoto tématu do výuky na střední škole. Na základě dotazníkového šetření týkajícího se vztahu žáků k chemickým experimentům z oblasti chemie léčiv reflektuje postoj žáků i samotných učitelů k tomuto tématu. Zároveň hodnotí i využitelnost pracovních listů vytvořených k jednotlivým chemickým pokusům.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy disertačních prací oboru didaktika chemie
ISBN
978-80-244-3776-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
34-41
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Oct 17, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—