All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Chemistry Teacher Students' Attitudes towards Possibilities of Using Information and Communication Technology in Chemistry Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10297404" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10297404 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie

  • Original language description

    Informační a komunikační technologie (ICT) jsou nedílnou součástí edukačního procesu. Doba hromadného a mnohdy unáhleného pořizování ICT zařízení a internetového připojení do škol již pominula. Učitelé i studenti uči-telství chemie jsou metodicky podporováni k uváženému a efektivnímu využívání různých ICT aplikací (metody a for-my výuky). Využívání nových prvků ICT a schopnost je efektivně zkoušet využívat ve výuce chemie jsou tak velmi důležitou a diskutovanou otázkou didaktiky chemie. Úzce totiž souvisí s technologicko-pedagogickou znalostí obsahu (TPACK) - důležitou kompetencí učitele chemie 21. století. V příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na postoje studentů učitelství chemie na vybraných vysokých školách v ČR k využívání ICT aplikací.

  • Czech name

    Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie

  • Czech description

    Informační a komunikační technologie (ICT) jsou nedílnou součástí edukačního procesu. Doba hromadného a mnohdy unáhleného pořizování ICT zařízení a internetového připojení do škol již pominula. Učitelé i studenti uči-telství chemie jsou metodicky podporováni k uváženému a efektivnímu využívání různých ICT aplikací (metody a for-my výuky). Využívání nových prvků ICT a schopnost je efektivně zkoušet využívat ve výuce chemie jsou tak velmi důležitou a diskutovanou otázkou didaktiky chemie. Úzce totiž souvisí s technologicko-pedagogickou znalostí obsahu (TPACK) - důležitou kompetencí učitele chemie 21. století. V příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na postoje studentů učitelství chemie na vybraných vysokých školách v ČR k využívání ICT aplikací.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie - DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY

  • ISBN

    978-80-210-7996-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    193-199

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno - Šlapanice

  • Event date

    May 20, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article