Chemistry Teacher Students' Attitudes towards Possibilities of Using Information and Communication Technology in Chemistry Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10297404" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10297404 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie
Original language description
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou nedílnou součástí edukačního procesu. Doba hromadného a mnohdy unáhleného pořizování ICT zařízení a internetového připojení do škol již pominula. Učitelé i studenti uči-telství chemie jsou metodicky podporováni k uváženému a efektivnímu využívání různých ICT aplikací (metody a for-my výuky). Využívání nových prvků ICT a schopnost je efektivně zkoušet využívat ve výuce chemie jsou tak velmi důležitou a diskutovanou otázkou didaktiky chemie. Úzce totiž souvisí s technologicko-pedagogickou znalostí obsahu (TPACK) - důležitou kompetencí učitele chemie 21. století. V příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na postoje studentů učitelství chemie na vybraných vysokých školách v ČR k využívání ICT aplikací.
Czech name
Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie
Czech description
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou nedílnou součástí edukačního procesu. Doba hromadného a mnohdy unáhleného pořizování ICT zařízení a internetového připojení do škol již pominula. Učitelé i studenti uči-telství chemie jsou metodicky podporováni k uváženému a efektivnímu využívání různých ICT aplikací (metody a for-my výuky). Využívání nových prvků ICT a schopnost je efektivně zkoušet využívat ve výuce chemie jsou tak velmi důležitou a diskutovanou otázkou didaktiky chemie. Úzce totiž souvisí s technologicko-pedagogickou znalostí obsahu (TPACK) - důležitou kompetencí učitele chemie 21. století. V příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na postoje studentů učitelství chemie na vybraných vysokých školách v ČR k využívání ICT aplikací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie - DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY
ISBN
978-80-210-7996-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
193-199
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno - Šlapanice
Event date
May 20, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—