The Possibilities of the Scientific Literacy Development in Chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10317864" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10317864 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/publikace/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie" target="_blank" >https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/publikace/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti rozvoje přírodovědné gramotnosti v chemii
Original language description
Příspěvek se zabývá výsledky českých žáků v mezinárodním testování PISA a možnostmi rozvoje přírodovědné gramotnosti s využitím učebních úloh s chemickou tématikou. V článku jsou definovány základní pojmy týkající se přírodovědné gramotnosti, je uveden vztah přírodovědné gramotnosti a českých kurikulárních dokumentů, dále je zde charakterizováno PISA testování. Z výsledků dotazníkového šetření jsou vybrány názory učitelů týkající se podpory při rozvoji přírodovědné gramotnosti v hodinách chemie a problematických úkonů při rozvoji přírodovědné gramotnosti s využitím cíleně připravených učebních úloh.
Czech name
Možnosti rozvoje přírodovědné gramotnosti v chemii
Czech description
Příspěvek se zabývá výsledky českých žáků v mezinárodním testování PISA a možnostmi rozvoje přírodovědné gramotnosti s využitím učebních úloh s chemickou tématikou. V článku jsou definovány základní pojmy týkající se přírodovědné gramotnosti, je uveden vztah přírodovědné gramotnosti a českých kurikulárních dokumentů, dále je zde charakterizováno PISA testování. Z výsledků dotazníkového šetření jsou vybrány názory učitelů týkající se podpory při rozvoji přírodovědné gramotnosti v hodinách chemie a problematických úkonů při rozvoji přírodovědné gramotnosti s využitím cíleně připravených učebních úloh.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie (Sborník příspěvků)
ISBN
978-80-87343-59-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
43-46
Publisher name
Nakladatelství P3K s.r.o.
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 16, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—