All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Respiration as an Interdisciplinary Topic in Science Education - Results from Questionnaires

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10394495" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10394495 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dýchací řetězec jako mezioborové téma ve výuce přírodovědných předmětů

  • Original language description

    Téma dýchací řetězec patří mezi nejvíce náročné pro výuku na střední škole. A to jak z pohledu učitele (ve vztahu k přípravě na vyučování), tak z pohledu samotných žáků (ve vztahu k pochopení probíraného učiva). Jedná se o téma mezipředmětové (chemie/biologie) a zároveň prolíná jednotlivé chemické i biologické disciplíny (biochemie, organická chemie, obecná chemie, buňka, biologie člověka). Pochopení biologické i chemické podstaty dýchacího řetězce vyžaduje po studentech znalosti ze všech zmíněných oblastí. Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na výuku tématu dýchací řetězec. Dotazník byl realizován v roce 2017 a byl určen pro středoškolské učitele chemie a biologie.

  • Czech name

    Dýchací řetězec jako mezioborové téma ve výuce přírodovědných předmětů

  • Czech description

    Téma dýchací řetězec patří mezi nejvíce náročné pro výuku na střední škole. A to jak z pohledu učitele (ve vztahu k přípravě na vyučování), tak z pohledu samotných žáků (ve vztahu k pochopení probíraného učiva). Jedná se o téma mezipředmětové (chemie/biologie) a zároveň prolíná jednotlivé chemické i biologické disciplíny (biochemie, organická chemie, obecná chemie, buňka, biologie člověka). Pochopení biologické i chemické podstaty dýchacího řetězce vyžaduje po studentech znalosti ze všech zmíněných oblastí. Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na výuku tématu dýchací řetězec. Dotazník byl realizován v roce 2017 a byl určen pro středoškolské učitele chemie a biologie.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS Proceedings of the International Conference

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    489-498

  • Publisher name

    Charles University – Faculty of Science

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jul 25, 2018

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article