Recognizing the compounds of the milk
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10440451" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10440451 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poznávání sloučenin v mléce
Original language description
Trendy ve výuce přírodních věd již několik desetiletí kladou důraz na metody zaměřené na žáka, které mj. rozvíjejí kompetenční učení a zahrnují témata z reálného života. Z toho důvodu byla do výuky předmětu Zemědělské cvičení na střední zemědělské škole (Agroškola) zařazena projektová aktivita na identifikaci sloučenin v mléce, která byla vedena společnou výukou dvou vyučujících. Výsledky dotazníkového šetření mezi žáky ukázalo, že mezipředmětová výuka, ve které jsou teoretické poznatky propojeny s praktickými zemědělskými příklady, jsou pro žáky zajímavější a smysluplnější než obecné experimenty bez praktického kontextu.
Czech name
Poznávání sloučenin v mléce
Czech description
Trendy ve výuce přírodních věd již několik desetiletí kladou důraz na metody zaměřené na žáka, které mj. rozvíjejí kompetenční učení a zahrnují témata z reálného života. Z toho důvodu byla do výuky předmětu Zemědělské cvičení na střední zemědělské škole (Agroškola) zařazena projektová aktivita na identifikaci sloučenin v mléce, která byla vedena společnou výukou dvou vyučujících. Výsledky dotazníkového šetření mezi žáky ukázalo, že mezipředmětová výuka, ve které jsou teoretické poznatky propojeny s praktickými zemědělskými příklady, jsou pro žáky zajímavější a smysluplnější než obecné experimenty bez praktického kontextu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Project-Based Education and other Activating Strategies in Science Education XVII.: Practical Topics
ISBN
978-80-7603-171-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
7-13
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Prague
Event date
Nov 7, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—