All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Recognizing the compounds of the milk

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10440451" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10440451 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poznávání sloučenin v mléce

  • Original language description

    Trendy ve výuce přírodních věd již několik desetiletí kladou důraz na metody zaměřené na žáka, které mj. rozvíjejí kompetenční učení a zahrnují témata z reálného života. Z toho důvodu byla do výuky předmětu Zemědělské cvičení na střední zemědělské škole (Agroškola) zařazena projektová aktivita na identifikaci sloučenin v mléce, která byla vedena společnou výukou dvou vyučujících. Výsledky dotazníkového šetření mezi žáky ukázalo, že mezipředmětová výuka, ve které jsou teoretické poznatky propojeny s praktickými zemědělskými příklady, jsou pro žáky zajímavější a smysluplnější než obecné experimenty bez praktického kontextu.

  • Czech name

    Poznávání sloučenin v mléce

  • Czech description

    Trendy ve výuce přírodních věd již několik desetiletí kladou důraz na metody zaměřené na žáka, které mj. rozvíjejí kompetenční učení a zahrnují témata z reálného života. Z toho důvodu byla do výuky předmětu Zemědělské cvičení na střední zemědělské škole (Agroškola) zařazena projektová aktivita na identifikaci sloučenin v mléce, která byla vedena společnou výukou dvou vyučujících. Výsledky dotazníkového šetření mezi žáky ukázalo, že mezipředmětová výuka, ve které jsou teoretické poznatky propojeny s praktickými zemědělskými příklady, jsou pro žáky zajímavější a smysluplnější než obecné experimenty bez praktického kontextu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Project-Based Education and other Activating Strategies in Science Education XVII.: Practical Topics

  • ISBN

    978-80-7603-171-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    7-13

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Prague

  • Event date

    Nov 7, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article