All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

E-learning in the interdisciplinary teaching at the university focusing on environment and sustainable development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00014602" target="_blank" >RIV/00216208:11690/09:00014602 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti e-learningu v mezioborové výuce na VŠ se zaměřením na životní prostředí a udržitelný rozvoj

  • Original language description

    E-learning slouží k naplňování klasických edukačních cílů, které ovšem doplňuje o doménu tvorby a metakognitivních dovedností. Podporuje navíc komunikační schopnosti, vede k samostatné volbě strategie učení, pomáhá budovat sociální kontakty a vytvářet zájmové společenství. Studenti jsou vedeni instrukcemi v prostředí LMS, kde jsou také především hodnoceni; úkoly však plní v prostředí wiki, které umožňuje samostatnou práci na krátkých odborných textech a nabízí zároveň možnost spolupráce v rámci skupinyi rozvoj kritického myšlení. Příspěvek se zabývá relevancí takto vytvořeného e-learningového prostředí pro výuku komplexní a sociálně relevantní problematiky životního prostředí.

  • Czech name

    Možnosti e-learningu v mezioborové výuce na VŠ se zaměřením na životní prostředí a udržitelný rozvoj

  • Czech description

    E-learning slouží k naplňování klasických edukačních cílů, které ovšem doplňuje o doménu tvorby a metakognitivních dovedností. Podporuje navíc komunikační schopnosti, vede k samostatné volbě strategie učení, pomáhá budovat sociální kontakty a vytvářet zájmové společenství. Studenti jsou vedeni instrukcemi v prostředí LMS, kde jsou také především hodnoceni; úkoly však plní v prostředí wiki, které umožňuje samostatnou práci na krátkých odborných textech a nabízí zároveň možnost spolupráce v rámci skupinyi rozvoj kritického myšlení. Příspěvek se zabývá relevancí takto vytvořeného e-learningového prostředí pro výuku komplexní a sociálně relevantní problematiky životního prostředí.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: Proposal of updated learning mudules, developed of the computer supported methods (e-learning) and introduction of evaluation machanism for lifelong learning for the environmental problems</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů