E-learning in the interdisciplinary teaching at the university focusing on environment and sustainable development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00014602" target="_blank" >RIV/00216208:11690/09:00014602 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti e-learningu v mezioborové výuce na VŠ se zaměřením na životní prostředí a udržitelný rozvoj
Original language description
E-learning slouží k naplňování klasických edukačních cílů, které ovšem doplňuje o doménu tvorby a metakognitivních dovedností. Podporuje navíc komunikační schopnosti, vede k samostatné volbě strategie učení, pomáhá budovat sociální kontakty a vytvářet zájmové společenství. Studenti jsou vedeni instrukcemi v prostředí LMS, kde jsou také především hodnoceni; úkoly však plní v prostředí wiki, které umožňuje samostatnou práci na krátkých odborných textech a nabízí zároveň možnost spolupráce v rámci skupinyi rozvoj kritického myšlení. Příspěvek se zabývá relevancí takto vytvořeného e-learningového prostředí pro výuku komplexní a sociálně relevantní problematiky životního prostředí.
Czech name
Možnosti e-learningu v mezioborové výuce na VŠ se zaměřením na životní prostředí a udržitelný rozvoj
Czech description
E-learning slouží k naplňování klasických edukačních cílů, které ovšem doplňuje o doménu tvorby a metakognitivních dovedností. Podporuje navíc komunikační schopnosti, vede k samostatné volbě strategie učení, pomáhá budovat sociální kontakty a vytvářet zájmové společenství. Studenti jsou vedeni instrukcemi v prostředí LMS, kde jsou také především hodnoceni; úkoly však plní v prostředí wiki, které umožňuje samostatnou práci na krátkých odborných textech a nabízí zároveň možnost spolupráce v rámci skupinyi rozvoj kritického myšlení. Příspěvek se zabývá relevancí takto vytvořeného e-learningového prostředí pro výuku komplexní a sociálně relevantní problematiky životního prostředí.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: Proposal of updated learning mudules, developed of the computer supported methods (e-learning) and introduction of evaluation machanism for lifelong learning for the environmental problems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů