All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Information resources in chemistry teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10428167" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10428167 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Informační zdroje ve výuce chemie

  • Original language description

    Tento příspěvek je zaměřen na využití informačních zdrojů ve výuce chemie. Rámcové kurikulární dokumenty považují schopnost pracovat s informačními zdroji za nezbytnou součást základního a středního vzdělávání v chemii a dalších předmětech. Technologický pokrok během 21. století a široké rozšíření internetového připojení počítačů a mobilních zařízeních umožňují snadnější přístup k informacím, a to vede k vyššímu využití elektronických informačních zdrojů. Hlavním cílem tohoto výzkumu je stanovení preferencí žáků a učitelů při používání tištěných a elektronických informačních zdrojů a zjištění, které informační zdroje jsou učiteli doporučeny a které žáci využívají. Tento příspěvek definuje hlavní informační zdroje, obsahuje analýzu RVP, statistiku využívání internetu žáky a několik příkladů českého a zahraničního výzkumu využití informačních zdrojů v oblasti vzdělávání.

  • Czech name

    Informační zdroje ve výuce chemie

  • Czech description

    Tento příspěvek je zaměřen na využití informačních zdrojů ve výuce chemie. Rámcové kurikulární dokumenty považují schopnost pracovat s informačními zdroji za nezbytnou součást základního a středního vzdělávání v chemii a dalších předmětech. Technologický pokrok během 21. století a široké rozšíření internetového připojení počítačů a mobilních zařízeních umožňují snadnější přístup k informacím, a to vede k vyššímu využití elektronických informačních zdrojů. Hlavním cílem tohoto výzkumu je stanovení preferencí žáků a učitelů při používání tištěných a elektronických informačních zdrojů a zjištění, které informační zdroje jsou učiteli doporučeny a které žáci využívají. Tento příspěvek definuje hlavní informační zdroje, obsahuje analýzu RVP, statistiku využívání internetu žáky a několik příkladů českého a zahraničního výzkumu využití informačních zdrojů v oblasti vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    16th International seminar for PhD students of chemistry didacticsand related doctoral study programs. PROCEEDINGS.

  • ISBN

    978-80-7435-827-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    86-92

  • Publisher name

    Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 20, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article