Professional portfolio of chemistry teacher and its role in professional development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10431585" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10431585 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Portfolio učitele chemie a jeho role v rámci profesního rozvoje
Original language description
Některé výzkumy ukazují, že učitelé v České republice nemají na rozdíl od učitelů v zahraničí dostatečnou podporu pro profesní rozvoj. Jedním z možných nástrojů pro jeho podporu, jež funguje v řadě zemí, je profesní portfolio učitele. Snahy o zavedení tohoto nástroje v rámci kariérního systému však byly v minulosti zamítnuty. Příspěvek představuje disertační projekt, který se problematikou profesních portfolií učitelů zabývá. Zahrnuje teoretická východiska práce, cíle, výzkumné otázky a design výzkumu. Pozornost je věnována také predikci vývoje profesních portfolií v České republice.
Czech name
Portfolio učitele chemie a jeho role v rámci profesního rozvoje
Czech description
Některé výzkumy ukazují, že učitelé v České republice nemají na rozdíl od učitelů v zahraničí dostatečnou podporu pro profesní rozvoj. Jedním z možných nástrojů pro jeho podporu, jež funguje v řadě zemí, je profesní portfolio učitele. Snahy o zavedení tohoto nástroje v rámci kariérního systému však byly v minulosti zamítnuty. Příspěvek představuje disertační projekt, který se problematikou profesních portfolií učitelů zabývá. Zahrnuje teoretická východiska práce, cíle, výzkumné otázky a design výzkumu. Pozornost je věnována také predikci vývoje profesních portfolií v České republice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
16. Mezinárodní seminář doktorandů didaktiky chemie a příbuzných doktorských studijních programů: Sborník příspěvků
ISBN
978-80-7435-827-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
79-85
Publisher name
nakladatelství Univerzity Hradec Králové, Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
online
Event date
Nov 20, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—