How to Teach Biochemistry? In an Interdisciplinary Way and with the Support of the Dynamic Visualization!
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F23%3A10465999" target="_blank" >RIV/00216208:11310/23:10465999 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MrGIcUx6B1" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MrGIcUx6B1</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54779/chl20230384" target="_blank" >10.54779/chl20230384</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak učit biochemii? Mezipředmětově a s podporou dynamické vizualizace!
Original language description
Článek prezentuje význam dynamické vizualizace a interdisciplinarity ve výuce biochemie. Detailněji bylo představeno pět výukových souborů, které byly určeny pro podporu výuky biochemie na středních školách gymnaziálního typu. Efektivita vybraných animací byla ve školní praxi sledována prostřednictvím pedagogického výzkumu, který byl realizován v letech 2019 až 2020. Výsledky výzkumu ukázaly, že používání animací ve výuce biochemicky zaměřených témat má pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a též signifikantní pozitivní vliv na osvojené znalosti.
Czech name
Jak učit biochemii? Mezipředmětově a s podporou dynamické vizualizace!
Czech description
Článek prezentuje význam dynamické vizualizace a interdisciplinarity ve výuce biochemie. Detailněji bylo představeno pět výukových souborů, které byly určeny pro podporu výuky biochemie na středních školách gymnaziálního typu. Efektivita vybraných animací byla ve školní praxi sledována prostřednictvím pedagogického výzkumu, který byl realizován v letech 2019 až 2020. Výsledky výzkumu ukázaly, že používání animací ve výuce biochemicky zaměřených témat má pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a též signifikantní pozitivní vliv na osvojené znalosti.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Chemické listy
ISSN
0009-2770
e-ISSN
1213-7103
Volume of the periodical
117
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
384-389
UT code for WoS article
001019158800008
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85163570886