All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to Teach Biochemistry? In an Interdisciplinary Way and with the Support of the Dynamic Visualization!

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F23%3A10465999" target="_blank" >RIV/00216208:11310/23:10465999 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MrGIcUx6B1" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MrGIcUx6B1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54779/chl20230384" target="_blank" >10.54779/chl20230384</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak učit biochemii? Mezipředmětově a s podporou dynamické vizualizace!

  • Original language description

    Článek prezentuje význam dynamické vizualizace a interdisciplinarity ve výuce biochemie. Detailněji bylo představeno pět výukových souborů, které byly určeny pro podporu výuky biochemie na středních školách gymnaziálního typu. Efektivita vybraných animací byla ve školní praxi sledována prostřednictvím pedagogického výzkumu, který byl realizován v letech 2019 až 2020. Výsledky výzkumu ukázaly, že používání animací ve výuce biochemicky zaměřených témat má pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a též signifikantní pozitivní vliv na osvojené znalosti.

  • Czech name

    Jak učit biochemii? Mezipředmětově a s podporou dynamické vizualizace!

  • Czech description

    Článek prezentuje význam dynamické vizualizace a interdisciplinarity ve výuce biochemie. Detailněji bylo představeno pět výukových souborů, které byly určeny pro podporu výuky biochemie na středních školách gymnaziálního typu. Efektivita vybraných animací byla ve školní praxi sledována prostřednictvím pedagogického výzkumu, který byl realizován v letech 2019 až 2020. Výsledky výzkumu ukázaly, že používání animací ve výuce biochemicky zaměřených témat má pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a též signifikantní pozitivní vliv na osvojené znalosti.

Classification

  • Type

    J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

    1213-7103

  • Volume of the periodical

    117

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    384-389

  • UT code for WoS article

    001019158800008

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85163570886