Student's attitudes toward physics and physics education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F07%3A00004993" target="_blank" >RIV/00216208:11320/07:00004993 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje studentek a studentů k fyzice a její výuce
Original language description
Příspěvek informuje o některých výsledcích dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci projektu 'Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol', který je zahrnut pod ev. č. 2E06020 vNárodním programu výzkumu II MŠMT. V dotazníkovém šetření se zjišťovaly především postoje studentek a studentů k fyzice, její výuce a k profesní orientaci v přírodních vědách a technice. Vzorek byl pořízen reprezentativně a zahrnuje přes 2000 studentek astudentů z více než 40 středních škol z celé České republiky.
Czech name
Postoje studentek a studentů k fyzice a její výuce
Czech description
Příspěvek informuje o některých výsledcích dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci projektu 'Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol', který je zahrnut pod ev. č. 2E06020 vNárodním programu výzkumu II MŠMT. V dotazníkovém šetření se zjišťovaly především postoje studentek a studentů k fyzice, její výuce a k profesní orientaci v přírodních vědách a technice. Vzorek byl pořízen reprezentativně a zahrnuje přes 2000 studentek astudentů z více než 40 středních škol z celé České republiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/2E06020" target="_blank" >2E06020: Physics education for general development of human resources at the level of junior and senior secondary school</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
50 let didaktiky fyziky
ISBN
978-80-244-1786-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
129-141
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—